megoldasainkbol

Megoldásainkból

A VNDesign egy boutique ügynökség, egy ékszerdoboz, amely PR és digitális megoldásaival kkv-kat és nagyvállalatokat szolgál ki. Kiemelt szakterületünk az eladásösztönzés.

Tapasztalati körünk, megoldásaink:

  • Nagyvállalatok, kkv-k kommunikációja, kiemelten B2B kommunikáció
  • Pénzügyi kommunikáció
  • Médiakapcsolatok és médiatervezés-, vásárlás
  • People Analytics és toborzás marketing
  • Rendezvénymarketing és eseménykommunikáció
  • Tartalomgyártás, tartalommenedzsment: szövegírás, vizuális tartalom, videó és animáció
  • Közösségi média: részletesen a megoldásainkról ide kattintva tájékozódhat
  • Podcast marketing
  • Tartalom és szövegírás hatékony keresőoptimalizáláshoz
  • Sajtószoba működtetése KKV-k számára is
  • és még sok minden más, kérjük, tekintse meg listánkat a Szolgáltatásaink menüpontban.

Munkanyelv: magyar, angol.

Önnek miben segíthetünk?

szolgaltatasaink

Szolgáltatásaink

Marketing

Stratégiai tervezés

Online és offline eladásösztönzés

Profitorientált kommunikációs tervezés

Marketingnaptár havonta, hetekre, napokra lebontva és az abban foglaltak végrehajtásra

Mérés, riportolás

Médiavásárlás

Celebek, influenszerek involválása

Gasztromarketing

HR, toborzásmarketing, zárt Facebook csoportokban történő toborzás

Eseménypromóció

Tartalomírás, szövegírás

Hírlevél összeállítása, tartalomírás, grafikai tervezés, listázás, hírlevél kiküldése, javasolt platform: Mailchimp.

Public Relations és sajtókommunikáció

Sajtókapcsolatok

Sajtószoba működtetése nagyvállalatok és kkv-k számára

Sajtóközlemények megírása

Interjúk megírása

Interjúk felvétele

Workshopok, bemutatók, kerekasztal-beszélgetések szervezése

Előadások szervezése

Blog létrehozása és működtetése

Közösségi média

Stratégia

Közösségi médiacsatornák kialakítása és működtetése

Facebook marketing

Instagram marketing

Tik-tok marketing

Facebook hirdetések

Facebook és Instagram nyereményjátékok

Google Adwords

Google My Business oldal upgrade

Tartalomírás

Grafikai tervezés

Hírlevélre feliratkozók gyűjtése

Rendezvényszervezés

Sajtótájékoztatók

Zártkörű exkluzív üzleti ebédek és vacsorák szervezése

Előadások

Workshopok

Kerekasztal-beszélgetések

Csapatépítők

Szezonális események, pl. karácsonyi ünnepség

Catering

Podcast

Podcast stratégia

Podcast epizódok koncepciója

Szövegírás

Podcast professzionális felvétele

Podcast csatornák kialakítása

Podcast marketing és promóció a közösségi médiában

Előadások szervezése

Teljes körű online menedzsment

Szövegírás

Online, offline

Kreatív szövegírás

Alkalmazott szövegírás

Interjúk

Sajtóközlemények

Riportok

Szövegírás keresőoptimalizáláshoz

Blog

LinkedIn blog

Személyi menedzsment

Hírnév-menedzsment, personal branding

Marketing kampányok integrált menedzsmentje

Véleményformálás

Sajtókommunikáció, sajtómegjelenések

Nyomtatás, nyomdai megoldások

Nyomdakész tervezés és gyártás: minden egy kézben

Rollupok, molinók

Szórólapok

Névjegykártyák

Plakátok

Kirakatra matricák

Autódekoráció

Kreatív kiadványok

Lakkozás

Nagy példányszámú nyomtatás, pl. magazinok, újságok, felhasználói kézikönyvek

Speciális matricák

Katalógusok

Website fejlesztés

Website tervezése és website fejlesztés, honlaptervezés

Landing page-ek tervezése WordPress alapon: a hirdetésekre kattintók ide “landolnak” és ezeken az oldalakon van lehetőség pl. intenzív eladásra

Kampányhonlapok

E-commerce megoldások: hirdetések + landing page-ek

Hírlevélre feliratkozók landing page-e a GDPR-követelményeket maximálisan betartva

Blogok

podcast

Podcast

PODCAST ÉS PODCAST MARKETING

Podcastnak az a hanganyag minősül, amely RSS technológiát használ, tehát ha egy weboldalra feltöltünk egy hanganyagot, az nem podcast: akkor podcast, ha egy választott RSS Podcast szolgáltató (lehet ingyenes vagy fizetős, pl. Potbean) oldalán saját RSS csatornánk van, és ezt az RSS csatornát beküldjük pl. a Spotifynak vagy az iTunes-nak, valamint ezt az RSS csatornát publikáljuk a honlapunkon. A hanganyagot tehát az egyszer létrehozott RSS csatornánkon “szórjuk szét” online.

A podcastokat az teszi egyedivé, hogy a tartalom feltöltését követően az RSS (Real Simple Syndication) technológiának köszönhetően a különböző podcast terjesztőkön, disztribúciós csatornákon pl.: iTunes, Soundcloud, Spotify, is megjelennek az új epizódok, ha pedig fel vagyunk iratkozva, automatikusan meg tudjuk hallgatni. Egyébként rá tudunk keresni az adott témára, mert a csatornákon (pl. iTunes-on) témák szerint tudunk böngészni.

A podcast a modern rádiózás megkerülhetetlen eleme. A podcastba tagozódnak az epizódok, az adások.

A podcast egy olyan hanganyag, amelyet interneten teszünk közzé. Olyan rádióadás jellegű tartalom, amely feltöltést követően online érhető el.

A podcast ideális esetben epizódokból áll és ennek tudatosan átgondolt rendszeressége van. Pl. minden hétfőn 20.00-kor publikáljuk. Ezt mi döntjük el.
A minimum javasolt első publikálási tartalom: 3 db epizód egyszerre. Ezt követően mindig 1-1 epizód.

Az epizód adásként is értelmezhető, tehát 1 db epizód = 1 db adás = 1 db hanganyag.

A közzétett epizódokat a felhasználók nem csak meghallgathatják, hanem le is tudják tölteni, (tehát legalább erre az időre az internetnek rendelkezésre kell állnia). A podcasting technológiának köszönhetően a podcastra fel is lehet iratkozni ingyenesen, bár előfizetős opciós is rendelkezésre áll, ehhez elsősorban már közönség kell. A csatornára történő feliratkozás teszi lehetővé, hogy az epizódok automatikusan megjelenjenek, és döntés szerint letöltődjenek a felhasználó eszközére (pl: mobilra vagy tabletre, vagy amire szeretnénk).

Mire figyeljünk?

  • A hanganyag elején javasolt egy 6-10 másodperces kellemes intro zene és annak a 2 mondatos összefoglalója:
  • melyik csatornán vagyunk,
  • az adott epizódban miről lesz szó.

Mire figyeljünk még?

  • hasznos + szórakoztató jelleg arányára ügyeljünk,
  • a fotóra, amelyet feltöltünk,
  • a csatornának logóra is szüksége van, ha profik szeretnénk lenni, elvégre márkát építünk,
  • az epizódok rövid leírására.

Működési elve a fentiek szerint:

  • hanganyag
  • RSS csatorna
  • RSS csatorna megosztása disztribúciós csatornákon, pl. Spotify
  • disztribúciós csatornák linkjeinek megosztása honlapon, blog.hu-n, közösségi médiában

Előnyök az online rádióval szemben, bár érdemes mixben használni:

  • bárkinek lehet bármennyi 🙂
  • egy modern és sales marketing csatorna
  • költséghatékony
  • nem „kötelez” állandó tartalomszolgáltatásra
  • a disztribúciós csatornák révén (Spotify, iTunes, Android, etc.) látens célcsoportokat érhetünk el
  • nincs bejelentési kötelezettsége
  • új közönséget tudunk szerezni
  • “pénzzé tudjuk tenni” a tartalmat, mert egy bizonyos tömeg után lehet előfizetéses is akár
  • kényelmesen integrálhatók a reklámok
  • kevésbé zavaró a reklám és sokkal több lehetőségünk van a reklám elhelyezésére, ennek csak a fantáziánk szab határt
  • önmagában a podcast lehet egy saját márka is, vagy erősíthet egy márkát
  • hol a tömeg? minél több disztribúciós csatornára iratkozunk fel, annál nagyobb eséllyel érjük el az embereket; ha e mögé pedig marketing folyamatot is teszünk (honlap + közösségi média), garantáltabb a siker

Podcast szolgáltatásaink

Podcast stratégia

Podcast epizódok koncepciója

Szövegírás

Podcast professzionális felvétele

Podcast csatornák kialakítása

Podcast marketing és promóció a közösségi médiában

Előadások

Teljes körű online marketing

miert-velunk

Miért velünk

Pénzügyi kommunikáció kategóriában a 2013-as European Excellence Awardson shortlistre, Európa legjobb négye közé soroltak minket a kontinens szakmai vezetői.

Tagja vagyunk az IAA-nak és a Magyar Public Realations Szövetségnek.
További tagságaink ide kattintva.

A vállalatoknál, a legnagyobbaktól a kis- és középvállalkozásokig két tényt figyeltünk meg:

  1. A vezetők számokat kívánnak látni.
  2. Ezek a számok két elvárást takarnak: miképpen tudnak a megoldások – beleértve a PR-t is
    • bevételt növelni és / vagy
    • költséget csökkenteni.

Olyan üzleti döntések meghozatalában támogatjuk ügyfeleinket, amelyeknek köszönhetően a hírnevük és versenyelőnyük a saját piacukon növekszik, ezáltal bevétel- és profitnövekedés érhető el.

Pontosan ismerjük a céges narratíva jelentőségét, amely a döntéshozó elvárásait és az üzleti célokat köti össze.

A klasszikus megoldások és a legújabb eszközök adott esetben legideálisabb mixével dolgozunk, az ügyfél üzleti preferenciái és a megvalósítandó cél függvényében.

hitvallas

Hitvallás

Tiszteletben tarjuk ügyfeleink drága idejét, ezért határidőben vagy még azelőtt teljesítjük a ránk bízott feladatokat.

Akár részfeladatokat, akár teljes projekteket is vállalunk aszerint, hogy mi felel meg leginkább a megbízó igényeinek. Legyen szó tanácsadásról vagy a kommunikációs feladatok teljes körű ellátásáról, ügyfeleink kérései szerint látjuk el a munkánkat.

A technológia gyors és állandó változása arra sarkall minket, hogy folyamatosan képezzük magunkat, hiszen csak így tudjuk biztosítani ügyfeleink számára a legújabb trendek szerinti megoldásokat is. Ugyanakkor ezt nem érezzük megterhelőnek, mert a munkánk egyben a szenvedélyünk és a személyes érdeklődési körünkbe is tartozik.

A VNDesignnál mindannyian egyetértünk abban, hogy az őszinteség, a transzparencia, a kiválóságra törekvés és a kíváncsiság, az újdonságokra való nyitottság mint alapértékek mentén erős lábakon álló, egymás és az ügyfelek tiszteletén alapuló ügynökséget építünk.

Fontos számunkra, hogy bátor, eredeti megoldásokat teremtsünk, amelyek megkülönböztetnek minket is és ügyfeleinket is a versenytársaktól. A jogi előírások ismerete és betartása, valamint az etikai elvárásoknak való megfelelés számunkra nem kérdés.

Hiszünk a csapatmunkában, abban, hogy ha sok, különböző szemlélettel rendelkező, tehetséges ember tudása, tapasztalata és véleménye összeadódik, akkor nincs lehetetlen.

toborzas

Toborzás marketing

TOBORZÁS marketing eszközökkel? Igen!

A kiváló munkaerő egy cég sikerének fontos záloga, ám az alkalmas jelöltek felkutatása számos kihívás elé állítja a munkáltatókat. Nem elegendő megtalálni a megfelelő csatornákat, ahol a potenciális munkatársak elérhetőek, oly módon kell megszólítani őket, hogy az felkeltse az érdeklődésüket, és megtegyék a következő lépést is, vagyis jelentkezzenek.

  • Úgy érzi, hogy minden rendelkezésére álló kommunikációs csatornát kipróbált már, mégsem járt sikerrel?
  • Nem találja a módját, hogy hogyan érje el a megfelelő jelölteket?
  • Nehézséget okoz Önnek, hogy eldöntse: az egyes közösségi média csatornákon milyen módon vegyítse a kommunikációs üzeneteket a hirdetésekkel?
  • Esetleg azért tanácstalan, mert sokan megnézik a hirdetéseit, de kevés a jelentkező, és ők sem alkalmasak a pozícióra?

Az alábbi megoldásokat kínáljuk Önnek a HR, toborzás marketing terén:

  • stratégiai szemléletmódú, átfogó koncepció készítése az Ön cége számára leginkább megfelelő munkavállalók felkutatása érdekében
  • márkaépítés, ún. employer branding a közösségi médiában is
  • adatelemzések, riportok készítése a célcsoportok azonosítása érdekében (people analytics)
  • rendszeres, célzott, következetes és tudatos jelenlét kialakítása az online térben
  • a személyes belépési pontként szolgáló landing page mellett olyan toborzási marketing és sales eszközök alkalmazása, amelyek a website-ján, az erre dedikált landing page-en tartják a bizonytalan felhasználókat is
  • keresőoptimalizált, professzionális hirdetések, szövegek megírása az eredményesség fokozása érdekében
  • az érdeklődés felkeltése élményközpontú és hangulatkeltő megoldások, eszközök segítségével
  • az online megoldások mellett igény szerint offline eszközök használata, integrált csomagok

Könnyedén, velünk

  • Fiatalos csapatunk minden tagja jelen van és tájékozódik a közösségi médiában nap mint nap. Ennek köszönhetően be tudunk jutni olyan zárt Facebook-csoportokba is, amelyek valódi, ámde máshogy nem elérhető felhasználókat, potenciális jelölteket tudhatnak maguk között.
  • A célcsoportra adaptált, emberközeli, barátságos kommunikációt alkalmazunk.
  • Ismerjük a Z és az Y generáció sajátosságait is, tudjuk, hogy milyen módon lehet őket hatásosan megszólítani, hogyan kelthetjük fel, és tarthatjuk fenn az érdeklődésüket.
  • Folyamatosan nyomon követjük a szabályozási környezet változásait. Jelenleg prioritásként kezeljük a GDPR-nak való megfelelést a fejlesztés és a kommunikáció területein is.
  • Komplex megoldásokat nyújtunk: egy kézben fogjuk össze a marketinget és a webfejlesztést. A landing page-et úgy fejlesztjük, hogy az tisztán HR marketing célokat szolgáljon, ugyanakkor arra tökéletesen alkalmas legyen.
  • Tűpontos insight-ra törekszünk. Az foglalkoztat minket, hogy valójában mi érdekli a munkavállalót. Ezt térképezzük fel, majd erre építjük fel a kommunikációt, és ennek megfelelően választjuk ki a marketing csatornákat.
  • A költséghatékonyságot szem előtt tartva csak olyan csatornákat alkalmazunk, amelyek az Ön cége számára megfelelő potenciált jelentenek.
  • Tisztában vagyunk vele, hogy pusztán az álláshirdetés és a munkavállaló számára nyújtott előnyök – akár jól megfogalmazott – listája nem elegendő. Ezt szem előtt tartva dolgozzuk ki az átfogó koncepciót.
    Gyakorlatias szakemberek vagyunk, tesszük a dolgunkat, mert biztosan tudjuk, hogy egy esetben leszünk sikeresek: ha az ügyfeleink is azok – általunk.
  • A klasszikus megoldások és a legújabb eszközök adott esetben legideálisabb „elegyével” dolgozunk, az ügyfél üzleti preferenciái és a megvalósítandó cél függvényében.

Állunk szíves rendelkezésre a toborzás marketing területén is.

Mi jelent a PEOPLE ANALYTICS szolgáltatás?

Számos cég még ma is a döntéshozók megérzéseire támaszkodik a megfelelő munkatársak kiválasztása során, pedig a People Analytics (PA) eszközei ennél jóval hatékonyabb, objektívebb és következetesebb megoldásokkal kecsegtetnek. De mit is jelent pontosan a PA? Kattintson a részletekért!

kapcsolat

Kapcsolat

Zsűritagok voltunk a 2019-es EFFIE reklámversenyben.

Nemzetközi elismeréseink közül kommunikáció:
Shortlist, pénzügyi kommunikáció kategória;
European Excellence Awards 2013
Projekt: Electool, Fluenta

Indigo Design Award 2020: bronz szobrot sikerült elhozni a nemzetközi Indigo Awardson, professzionális szinten, illusztrációs kategóriában az ENSZ-nek készített World Water Day bannerrel.
Indigo Awards, Category of Illustration, Bronze prize 2020.
Ügyfél: ENSZ, UNHCR

VNDesign Technology Kft.
Digitális ügynökség, PR-üzletág

Email:

Mobil: +36 30 97 67 168
Egyesült Királyság, mobil: +44 7418350273

Iroda Budapesten:
Budapest Allee Corner, Október huszonharmadika u. 8-10, 1117, 4. emelet

Iroda Londonban:
86-90 Paul Street 3. emelet, London EC2A 4NE
DUNS szám: 40-163-0130

Bisnode ‘A’ kategória, pénzügyileg stabil vállalkozás.
Adószám: 24818186-2-43, HU24818186

***

Tagja vagyunk az International Advertising Associationnek és a Magyar Public Relations Szövetségnek.

További jelenlét
Top Digital Agency:) | Smashing Magazine | CSSLight

Blog

London

Public Relations, PR-ügynökség, kommunikáció, márkaépítés, digitális kampányok, médiavásárlás, médiatervezés, produkció, social media, content marketing, influencer marketing, stratégia tervezés, marketing iroda, marketing ügynökség, marketing csapat, reklámiroda, reklámügynökség, kreatív ügynökség, kreatív megoldások cégek részére, kommunikációs iroda, kommunikációs ügynökség, értékesítést támogató ügynökség, értékesítést támogató iroda, marketing szövegírás, sajtójelenlét támogatása, sajtókommunikációs ügynökség, sajtókommunikációs iroda, vállalati kommunikációs ügynökség, vállalati kommunikációs iroda, marketing aktivitást segítő PR megoldások, marketing aktivitást segítő szolgáltatás, márkakommunikációs iroda, márkakommunikációs ügynökség, online kommunikáció cégeknek, online megjelenés cégeknek.